Heissan!
On mennyt luvattoman kauan viime tekstistä, mutta kuten otsikko kertoo, remmit ovat välillä löysällä. Ehkä ne nyt kumminkin ovat löysimmän vaiheensa ohittaneet ja kiristymistä (positiivista) on näköpiirissä.
Sain valmiiksi kaksi käsityöhön liittyvää tutkintoa (käsityömestari, käsityön taiteen perusopinnot) touko-kesäkuussa. Olipahan loppupuristus! Siksi remmit lotjahtivatkin niin totaalisesti. Kas kummaa, olen silti viettänyt "toipumisajan" käsillä tehden: virkannut kaksi vauvanpeittoa, tehnyt yhden haitarimallisen taidepäiväkirjan tunnoistani ja neulonut tavissukkia, Ja pyöräillyt. Ihanaa! Mahtava kesäkuu kaiken kaikkiaan.
Oletko huomannut kaikki kurssit, joita valmistui mestarityönä? Sukkakurssin olet varmaan huomannut, mutta verkkokursseihin on ilmestynyt myös Sitipriti-peitto, Malka-kassi sekä luovaa kirjansidontaa: Pistellen-vihko ja 3/5-muistikirja. Kahden viime mainitun tekemisen kohdalla innostuin itsekin jälleen kirjansidonnasta ja taidepäiväkirjoista. Miten luovaa puuhaa ja lähes roskasta! Olen huomannut, että kierrätys on paras innoittaja sekä luovassa kirjansidonnassa että taidepäiväkirjan tekemisessä.
Taidepäiväkirjaelämä jatkuu. Sitä voit seurata Instagramissa, ja tässä vaiheessa se on omaksi ilokseni ja toivon mukaan sinunkin inspiraatioksesi. Lisäksi aivoni raksuttavat neule- ja virkkausmalleja. Niitä on luvassa loppukesän ja syksyn mittaan. Pysyhän kuulolla!
Kesälomaterveisin Merviira